2015. június 14., vasárnap

Something Special (Valami Különleges) //// 1. rész - The Moment (A pillanat)

2015. 02. 13.
Sziasztok, Sabrina vagyok. Tegnap múltam 18, szóval hivatalosan is felnőtt lettem. Nincs szükségem anya vagy apa aláírására a tetováláshoz, bemehetek cigit vagy alkoholt venni legálisan is... ez mind szép és jó, de én nem élek az ilyenekkel. Van pár barátom, imádom a zenét és a sorozatokat, amik függővé is tettek engem, viszont van egy olyan dolog, amiért bármit megadnék... híresség. Mindig is vonzott a celebvilág. Nem kifejezetten énekes szeretnék lenni, bár az se rossz, persze ha jó hangom lenne, de nincs. Színész vagy műsorvezető vagy mittudomén.. Perez Hilton utódja. Viszont ebben a kis kanadai városkában nem fogok kitörni.. Igaz, Avril Lavigne és Justin Bieber is innen indult, de akkor más idők jártak, mint 2015-ben.. voltak olyanok, akik felkarolták őket, de mára túl sok van a feltörekvőkből, legyen az énekes vagy színész. Mikor felhozom ezt a pasimnak, akit nem is igazán kedvelek, egyrészt mert biszex vagyok és a lányok vonzanak, másrészt egyértelműen kiszerettem belőle... , de ha ez kitudódna, akkor az egész város ezen csámcsogna és az nekem nem hiányzik. Anyámnak fel se merem hozni a híresség témát, sőt a másságomat se. Egyedül a legjobb barátnőm, aki inkább a szeretőm ért meg, de nem vállalhatjuk fel, még most nem. Na, igen. Szóval úgy döntöttem, mivel úgyis szeretek utazni, elutazok Hollywoodba.. Röhöghettek, de mégis az a hírességek otthona. Ha nem sikerül max hazajövök. Mi hiányzik még? Hát a lóvé.. Jelenleg 15 dollárom van és 800 dollár kéne, hogy eltartsam magam 2 napig a legolcsóbb szálláson automatás levessel és csapvízzel. Ez 150 dollár, 550 dollár az odajutás. Marad 100 dollár vészhelyzet esetére, ha nem úgy jön össze valami. Azaz 785 dollár kell és megyek. Már munkákat is néztem! Kocsimosás, táblaforgatás, állatmenhelyen kisegítő. Ezekből 5-6 hónap és már megyek is.
................................
2015. 02. 15.
Na, jelenleg a 15 dollárom mellé sikeresen gyűjtöttem 6  dollárt, tehát 21 dollárnál tartok. Este átjött hozzám a barátom, Kenny, aki egy nagyon kedves megjegyzésen keresztül lekövérezett, ami nagyon jól esett, bár megszoktam tőle.. Viszont, utána nagyon meglepett:
-Sab, tudom, hogy bunkó vagyok néha..vagy talán mindig, de mondta a BFF-ed, Sissy, hogy sikert akarsz próbálni Hollywoodban, amit orbitális hülyeségnek tartok, hisz tök okos vagy és sokra vihetnéd, mint ez a nem állandó szakma.. na, szóval azt akarom mondani, hogy elvállaltam egy munkát. Heti 12 dollárt keresek. Igaz, hogy nem sok, de több, mint a semmi.
-Ööm, én..köszönöm?!?!?!
Hát, ja. Eléggé meglepett ezzel. Viszont 2 hét után ismét csókolóztunk, sőt ....leis..tudjátok és az érzéseim eléggé vegyesek lettek...elkezdtem újra beleszeretni.. nem tudom, hogy most mit gondoljak... de ha ezt Sissynek elmondom, dühből tuti kikürtöli vagy valami, szóval nem tudom mit fogok tenni.. Hazudjak vagy mondjam el?
........................................
2015. 02. 22.
Kenny nemrég adta ide a 12 dollárt és én is kerestem 10-et, szóval 37 dollárom van jelenleg és kell még 763 dollár... eléggé sok. Valamelyik nap láttam, hogy a sulibálra keresnek segítőket és 28 dollárt adnak arra a 6 napra, amit ott leszek és még órára se kell járnom, szóval nem rossz ötlet. Mellesleg 4,2 az átlagom, csak azért is jegyzem ezt meg, hogy ne gondoljátok azt, hogy lógós vagy buta lennék. Bűntudatom is van, hisz Kenny egyre inkább vonz és nem akarok vele nagyon szakítani, pedig már megígértem neki, hogy véget fogok vetni hamarosan a románcomnak Kenny-vel. A nap fénypontja bekövetkezett, mikor ültünk Sissy-vel az asztalnál és Kenny odajön, megcsókol. Sissy ki is rohant azonnal, arra hivatkozott, hogy rosszul van. Utánamentem.
-Sissy!!!
-Hagyj engem békén.
-Most miért haragszol? Mert megcsókolt az, aki iránt alig érzek valamit?
-ALIG?!?!?!? Eddig úgy tudtam, hogy semmit, kiemelem neked: SEMMIT nem érzel iránta..
Erre csak hebegni, habogni tudtam. Kénytelen voltam sietni, hisz hamarosan kezdődött a stábválogatás, ahová fel is vettek. Díszlet-,jelmezkészítés, ennyi a dolgom.
............................................................
2015. 02. 24.
Életem legrosszabb napja. Kiderült a másságom. Erre valószínű, hogy azt gondoljátok: "Az a hülye Sissy volt", de nem. Egy csaj, aki ott volt a mosdóban eléggé érthetően hallotta a beszélgetésünket.. Sissy felvállalta és mindent elmondott. A suli oldalán főcím és főhír lett az interjúja. Több, mint 5000-en nézték meg és csupán 3 órája volt fenn. Természetesen összefutottam azzal, akivel a legkevésbé szerettem volna... Kenny-vel... Direkt elfordultam, hogy ne lásson de..
-Héé, bocsi! Nem tudod, hogy hol találom azt a csajt, aki azt hazudta, hogy szeret?!
-Ne haragudj, kérlek...........
-Dehogy haragszom. Csupán kihasználtad az érzéseimet és engem is, hogy pénzt gyűjts..
-Ez nem igaz. Miután megcsókoltál újra beléd szerettem...
-Aha. Jó. Kicsit késő már a mentegetőzéseidhez. Amúgy a másik leszbi kinn zokog, szóval nem ártana, ha az ő szívét se törnéd össze.
Kirohantam.
-De jó. Itt vagy te is, hogy leszidj.
-Nem. Csak egy dolgot szeretnék mondani neked...
-Mit!?
-Szeretlek, Sissy.
Megcsókoltam. Visszacsókolt. Hivatalosan is előbujtunk, hírnevem is lett. Több, mint 1000 új követőm lett és facebook jelölést is kb. annyit kaptam. A sulis poszt nézettsége több, mint 150.000 volt. Megnéztem az e-mailjeimet, ahol volt egy olyan, aminek a küldője Ellen Degeneres volt, aki azt írta, hogy örülne, ha szerepelnénk a műsorában. Ez elképesztő! Az egyik legnézettebb talk show műsorvezetője meghívott minket az Ellen Show-ba! Felhívtam a barátnőm, aki sírt, nevetett, visongott.. minden létező hangot kiadott, ami csak lehetséges. Minden szép és jó. Sőt, remek!!! Viszont a szüleimmel még erről nem beszéltem.
-Anya, mondanom kell valamit.
-Láttam a posztot, sőt minden lakos látta és gratuláltak, hogy ilyen bátor lányom van és igazuk is van, mert ilyen dolgot tenni nagy lépés és sok erő kell hozzá. Én így szeretlek, ahogy vagy. Viszont apád nem bírja ezt. Ő nem fogja megemészteni nagyon könnyem.
-Igen. tu...
Ebben a szempillantásban be is lép, dühöngve.
-Áá, a kis különleges. Milyen Sissy? Jobb vele csinálni, mint egy fiúval?
-Na, de Michael.
-Te csak meg se szólalj! Az egész a TE hibád Elsa. Te tehetsz róla, hogy nem vetted észre.
-Na, álljunk csak meg egy szóra. Miért én?
-Nem figyeltél rá eleget...
-Nem tudtam, hogy csak színleli, hogy hetero.
-Te soha nem tudsz semmit.
-APA!! Hagyd abba ezt.. MOST! Nem fogok megváltozni se te, se más kedvéért!
-Majd a pap kedvéért fogsz. Beírattalak egy Katolikus iskolába...
-A holttestemen át!
-Lehet.
...
2. rész- Menni vagy nem menni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése